9.8
Tinke Assurantiën B.V.
239 reviewsReview details
Review door Arianne
Hypotheek
Geschreven op: 16 juni 2023
Een zeer vriendelijk, eerlijk en deskundig advies. Uitgelegd in begrijpelijke taal.
Ben al voor de derde maal goed geholpen door Tinke. Echt een fijn bedrijf.
Reactie van Tinke Assurantiën B.V.
Hallo Arianne,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling!
Met vriendelijke groet,
René Groenevelt de Keizer.
Tinke Assurantiën B.V.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in april 2023.
De review is afkomstig van Advieskeuze.