Anoniem | Hypotheek
11-12-2015
Onduidelijk, niet klantgericht
In eerste instantie vriendelijk ontvangen. Het typische is alleen dat je alle informatie pas tijdens de gesprekken krijgt. Je krijgt de gelegenheid niet om iets voor te bereiden. Als je hier vervolgens vragen over stelt, wordt er geirriteerd gereageerd en is er onvoldoende tijd ingepland om je vragen te beantwoorden. Terwijl dit voor de meeste mensen gewoon geen gesneden koek is. Op een gegeven moment durf je geen eens vragen meer te stellen.
Verder ook veel vriendjespolitiek. Advies: ga zelf opzoek naar een aankoopmakelaar en laat je er geen één aansmeren. In dit proces was er ook veel onduidelijkheid wie wat ging oppakken.
Om over het afsluiten van aanvullende verzekeringen maar te zwijgen. Als je daar nog vragen over hebt, dan antwoordt de office manager doodleuk dat ze geen antwoord heeft. Opzoek naar het antwoord gaat ze dan ook écht niet. Hele bijzondere dienstverlening!
Bron: extern