Ik had intake gesprek voor aankopen van mijn eerste huis. heel erg spannend voor mij en ik kreeg minimum info zelfs minder dan wat ik zelf online kon vinden. ik heb gesprek met 4 andere hypotheekadviesur en bij geen van andere zo lage transparantie ervaren. ik had heel dringende gevoel dat ik te laat ben en net kan voor datum waarin financiering moet rond hebben duidelijkheid krijgen. het is terwijl dat ik bij andere adviseur al 2 weken eerder alles rond zou krijgen. Niet meedenken in mijn situatie en had gevoel dat proces heel ingewikeld is en als ik gelijk niet aan hun opdracht geeft ben je te laat voor hypotheek.
prijzen zijn ook heel erg hoog in vergelijking met andere adviesurs terwijl dienstverlenging heb ik heel slecht ervaren. ik zou ze nooit aan iemand anders aanraden.
Reactie van De Hypotheker Delft:
Beste Sara,
Wat vervelend dat onze dienstverlening zo ondermaats was dat jij dit op deze manier hebt moeten ervaren. De krappe vakantiebezetting in combinatie met de huidige drukte op de hypotheekmarkt hebben geresulteerd in deze situatie. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, maar toch is het gebeurd. Wij willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden en gaan met adviseur Sascha in gesprek hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We begrijpen dat je op dit moment geen prijs stelt op onze dienstverlening. Toch willen we je ter compensatie een korting van 20% aanbieden mocht je in de toekomst overwegen van onze dienstverlening gebruik te maken. We laten je namelijk graag onze normale dienstverlening ervaren!
Met vriendelijke groet, Olaf Verschoor.