Ontevreden | Hypotheek
11-08-2020
Niet service gericht, denkt niet mee met de klant.
Na het email contact niks meer gehoord.
Kortom hard voorbij lopen
Reactie van De Hypotheker Delft:
Beste ontevreden klant,
Wat vervelend dat u onze dienstverlening als niet service-gericht en niet meedenkend hebt moeten ervaren. De krappe vakantiebezetting in combinatie met de huidige drukte op de hypotheekmarkt zijn zeer waarschijnlijk de oorzaak van deze situatie. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, maar toch is het gebeurd. Wij willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden en gaan met adviseur Sascha in gesprek hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We begrijpen dat u op dit moment geen prijs stelt op onze dienstverlening. Toch willen ter compensatie een korting van 20% aanbieden mocht u in de toekomst overwegen van onze dienstverlening gebruik te maken. We laten u namelijk graag onze normale dienstverlening ervaren!
Met vriendelijke groet, Olaf Verschoor.