9.6
Reviews van Rabobank Haarlem-IJmond, Dreef
35 reviewsReviews
HvO
detailsHypotheek
26 oktober 2023
duidelijke uitleg,heel goed advies gegeven en gedaan wat afgesproken was.
3x telefonie,s contact geweest met Stefan over gang van zaken,ik ben zeer tevreden over deze gesprekken.
Stefan is vriendelijk,zakelijk cq duidelijk en is prettig om mee te praten.
Roy
detailsHypotheek
22 augustus 2023
Serena heeft ons heel erg goed geholpen. Ze heeft ons een financiële oplossing geboden waar we zeer tevreden mee zijn, beter dan we hadden gehoopt. Het contact met Serena was erg goed en hebben we als zeer prettig ervaren. Communicatie en informatie was allemaal helder en ging vlekkeloos. Al met al erg tevreden.
Sabine
detailsHypotheek
20 juli 2023
Stefan klantgericht en vriendelijk. Hij neemt de tijd tijdens een gesprek en houdt je op de hoogte van de stand van zaken. Stefan was bereikbaar via mail, telefoon en whatsapp en reageerde snel. Dit was erg prettig.
Dave
detailsHypotheek
05 juli 2023
Duidelijk gesprek, alles doorgenomen en toelichting gekregen op al onze vragen.
Glenn
detailsHypotheek
04 mei 2023
Wij zijn zeer goed geholpen door Ferry Hofman,alles was helder en duidelijk,geen vraag(via email)was te veel, en deze werd dezelfde en zeker binnen een dag behandeld,ook bij dringende vragen word de telefoon meteen beantwoord.al met al zeer tevreden! Ook de hypotheek was snel geregeld en we konden daarom ook snel aan onze verbouwing beginnen
BS
detailsHypotheek
24 april 2023
Serena was erg vriendelijk, het contact was gemakkelijk en ik kon haar altijd bereiken als ik een vraag had.
Bert en Carolien
detailsHypotheek
23 april 2023
Het gesprek was heel prettig wij hadden veel vragen en kregen overal een duidelijk antwoord op.
Bobby
detailsHypotheek
23 maart 2023
Stefan is vriendelijk, flexibel met afspraken, en zeer kundig. Zijn uitleg is zeer goed en hij denkt goed mee over de beste oplossingen.
JK
detailsHypotheek
22 maart 2023
Het contact met Stefan heb ik als zeer prettig ervaren. Duidelijk en volledig in zijn communicatie.
Anja en Henny
detailsHypotheek
10 maart 2023
Serena heeft ons alles heel duidelijk en rustig uitgelegd tijdens enkele videogesprekken. Wij zijn erg tevreden over haar professionele en prettige manier van adviseren en meedenken.
Marcel
detailsHypotheek
21 december 2022
Een goed advies en een duidelijke uitleg. Een goede begeleiding van een snel doorgelopen proces.
Ewout
detailsBankzaken
18 november 2020
Als ondernemer heeft mijn hypotheekaanvraag 13 maanden geduurd. Procedures duren veel te lang en de communicatie is slecht. Kortom, zoek je als ondernemer een hypotheek, ga dan niet naar de Rabobank.
TP
detailsHypotheek
17 mei 2018
Altijd prima contact gehad met de adviseur, hij is een betrokken adviseur die nu zijn overstap heeft gemaakt.
S. Rutte
detailsHypotheek
12 mei 2018
Het advies dat ik kreeg was persoonlijk, deskundig, vooruitdenkend, vlot, eerlijk en heel klantgericht. Ik hield er een erg tevreden gevoel aan over.
een Klant
detailsVermogen
03 januari 2018
Deze adviseur gaat op de stoel van de notaris zitten. Geen service gevoel, stelt zich zeer star op. Voor iedereen op de wereld is duidelijk dat men gemachtigd is maar de adviseur wil 10.000 bewijzen zien, waar van velen totaal niet nodig en irrelevant. Helaas kost dit iedereen heel veel tijd en onnodige moeite. Deze adviseur is daarmee iemand die het negatieve imago van de Rabobank helaas stevig bevestigt. Weet men wel wat dienstverlening en klanten helpen inhoudt...
Anoniem
detailsHypotheek
07 oktober 2013
lang verhaal, veel beloftes maar weinig zinvol
is een moeilijk geval. heeft te maken met een "bedrijfspand"
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
04 februari 2011
Goed reëel advies
Deze heer heeft verstand van zaken. Deed daarnaast een goed voorstel. Gaf een vertrouwd gevoel. Deze heer deed ook een aantal adviezen waar ik over na kon denken.
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
11 december 2010
Duidelijk verhaal maar ook met een doel .
Gesprek was gevolg van 'OpMaat Hypotheek' waarbij bij afsluiten verkeerd advies is gegeven (al wordt dit niet toegegeven door de Rabo). Op advies van Ombudsman voert Rabo gesprekken. Mijn inziens was het doel van het gesprek ons te laten kiezen voor Banksparen en ook Rabo te vrijwaren voor eventuele claims.
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
07 december 2010
Uitgebreid advies.
Twee keer een gesprek. De tweede keer om onduidelijkheden uit eerste gesprek en offerte toe te lichten
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
19 augustus 2010
Onvriendelijk.
In de offerte klopten een aantal voorwaarden niet, die niet van te voren verteld waren. Als je dan naar een andere bank gaat wordt ze nog boos ook.
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
29 mei 2010
Adviseur had zich goed voorbereid.
Voor het gesprek nam hij voldoende tijd; Gaf uitgebreide uitleg. Verhoging kon daardoor snel in order worden gemaakt, zonder dat nog verdere afspraken nodig waren.
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
28 mei 2010
Uitstekend en duidelijk advies
Ik kan het kantoor aanbevelen omdat ze de tijd voor je nemen en meedenken in je persoonlijke situatie. Je weet meteen waar je aan toe en dat vonden wij heel prettig. Wij zijn dik tevreden en erg blij met onze hypotheek!!
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
20 mei 2010
Vriendelijk-to the point en goed.
42 jaar geleden eerste hypotheek en deze bevalt nog steeds goed. 42 jaar prettig geholpen
Bron: extern
Anoniem
detailsHypotheek
02 mei 2010
Duidelijk, grondig en vriendelijk.
Mevr. ****** was de eerste die ons een duidelijk advies gaf. Andere adviseurs vervielen in de routinematige verhalen zoals 'een hypotheek is iets persoonlijks en moet bij je passen'. Wij vroegen om advies bij onze situatie en kregen een duidelijk en grondig advies.
Bron: extern