10
SNS Bussum
93 reviewsReview details
Review door Brenda
Hypotheek
Geschreven op: 31 december 2018
Mijn partner en ik hebben de adviseur als een zeer ervaren en proactieve hypotheekadviseur ervaren. Ze adviseert in begrijpelijke taal en denkt met je mee. Daarnaast zorgt ze ervoor dat de voortgang erin blijft. Ze houdt alle betrokken partijen scherp.
Ze heeft alles op alles gezet om onze deadline te halen. We zijn dan ook erg blij met haar als adviseur!
Reactie van SNS Bussum
Dank voor jullie mooie review!
SNS Bussum
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in december 2018.
De review is afkomstig van Advieskeuze.