9.9
JEROEN Hypotheken & Verzekeringen
467 reviewsReview details
Review door Sharon
Hypotheek
Geschreven op: 29 januari 2020
Jeroen heeft ons goed geholpen bij de aankoop van ons nieuwe huis. Alles was erg snel geregeld! Jeroen is professioneel, vriendelijk en eerlijk. Hij legt alles goed uit in begrijpelijke taal. Hij werkt stap voor stap wat erg fijn is. Tot slot vonden wij het ook prettig dat hij van te voren duidelijk aan geeft wat de advieskosten zijn.
Reactie van JEROEN Hypotheken & Verzekeringen
Hoi Sharon, Bedankt voor de mooie beoordeling. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn met mijn hulp met het aanvragen en begeleiden van de hypotheek voor jullie nieuwe woning. Ik wens jullie heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning.
Groeten Jeroen
JEROEN Hypotheken & Verzekeringen
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in januari 2020.
De review is afkomstig van Advieskeuze.