HVK | Hypotheek
12-06-2016
De adviseur lijkt overbelast, want houdt zich onvoldoende aan zijn beloftes om op bepaalde data informatie beschikbaar te hebben. Pas na meerdere mailtjes waneer we iets konden verwachten kwam er (ruim 14 dagen later dan beloofd) een voorstel. Ook het lijstje van alle benodigde documenten werd steeds gewijzigd en hij bleef vragen om zaken die of al aan waren geleverd, onzinnig waren (achterkant paspoort?) of simpelweg niet bestonden. Het leek meer te gaan om het afvinken van een lijstje dan dat er meegedacht werd, of zelfs gewoon maar nagedacht werd. In 1 week meerdere malen vragen of we iets konden mailen terwijl wij al 4 maal aan hadden gegeven dat we met vakantie waren en het direct na aankomst zouden mailen. Van onze kant ruim binnen de termijn, de adviseur hield zich daar minder aan. Veel ergernissen hierdoor, erg jammer. Dit terwijl wij 5 jaar gelden een fantastische adviseur hadden bij Eigen Huis die constant meedacht en in oplossingen dacht en niet in lijst
Reactie van Eigen Huis Hypotheekadvies Amsterdam Duivendrecht:
Beste klant,
ons advies staat bij Eigenhuis Hypotheekservice hoog in het vaandel. Onlangs heeft u via Advieskeuze een beoordeling ingevuld. Deze beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en vinden het dan ook spijtig dat uw beoordeling niet conform de maatstaven is.
Wij zullen intern de beoordeling met de desbetreffende adviseur bespreken.
Wij danken u nogmaals voor uw oprechte beoordeling en gaan ervan uit dat de beoordeling een leermoment voor de toekomst zal zijn.
Met vriendelijke groet,
Christos Anastassiadis
Manager Buitendienst