2
Reviews van Notariskantoor Van Ligten & Van Ligten
13 reviewsReviews
AnoniemN
detailsNotariaat
12 juli 2024
Zeer onprettige ervaring met dit kantoor. Slechte en ronduit beledigende communicatie. Men is niet in staat om klantvriendelijk, professioneel en servicegericht hun dienst te verleden. Er worden allerlei kosten bovenop een offerte in rekening gebracht, welke niet vernoemd zijn op de offerte. Er wordt bij navraag verwezen naar de voorwaarden op de website. Totaal niet transparant, waarvoor zij al eerder op de vingers zijn getikt. Iets wat een positieve mijlpaal had moeten zijn wist de notaris met de en zeer onjuiste, botte en bizarre communicatie om te draaien naar een ervaring die we heel snel willen vergeten.
Angry customer
detailsNotariaat
24 juni 2024
Je betaalt een godvermogen aan template-documenten schuiver.. voor dat geld wil je ontzorgd worden. Daar is hier geen sprake van. Je wordt opgezadeld met een reeks documentjes 3 dagen voor een passeerdatum. Vervolgens stressen om alles bij elkaar te krijgen. Geen enkele assistentie, good luck with it. Als dan vervolgens blijkt dat iets niet kloppend is, geen verdere assistentie. Als klap op vuurpijl wordt er een te laag bedrag doorgegeven wat naar de notaris rekening moet. Gevolg, het restbedrag past niet in de daglimiet en vervolgens weer een extra zorg of het geld wel op tijd binnen is. Nooit meer naar deze notaris!
Marijke
detailsNotariaat
23 oktober 2023
Wat een afzetters. Bij het binnenkomen moesten we meteen 333 euro pinnen. Toen we na zo'n 40 minuten weer weg gingen, omdat bleek dat we toch geen samenlevingscontract nodig hadden, kregen we hier geen cent van terug, ondanks aandringen. 333 euro voor 40 minuten advies, verder hoefden ze er niets voor te doen, belachelijk!
NW
detailsNotariaat
28 juni 2021
Onvriendelijk en bot. Geen soort van ontvangst bij tekenen akte. Kon deze mevrouw die de akte ter ondertekening behandelde ook niets schelen. Ronduit onfatsoenlijk. Ben niet de eerste met deze ervaring daar lees ik hier. Er bestaan gelukkig veel betere kantoren met wel klantgericht gedrag.
Anoniem
detailsNotariaat
17 februari 2021
Niets dan problemen mee gehad voor een standaard koopcontract en hypotheek akte. Op het laatste moment allerlei rare verhalen en aanpassingen, een fout die ons bijna 10.000 euro zou hebben gekost en daarna ook nog vergeten de documenten naar de bank te sturen. Schandalig contact aan de telefoon en geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen bende. Blijf hier ver bij uit de buurt!
Anoniem
detailsNotariaat
02 februari 2021
Zeer ontevreden over deze notaris. Het kantoor geeft totaal geen helderheid over de kosten die ze in rekening brengen, is laat met het versturen van alle documenten en reageert zeer slecht op vragen. Er werd door de notaris geweigerd om op de mail te zetten welke kosten ik als verkoper van een woning zou maken, er worden voor allerlei onduidelijke zaken extra kosten in rekening gebracht en er zaten allerlei fouten in de nota van afrekening (uiteraard in mijn nadeel). Ik zou ten zeerste afraden om naar deze notaris te gaan, ook al denk je dat het om iets simpels gaat als het verkopen van een woning.
Jay Moor
detailsNotariaat
24 juni 2020
Beste lezer. Ik raad u ten zeerste af om met deze notaris(assistent) zaken te doen. Wij zijn zeer vertraagd door de notaris tijdens een kritieke fase waarbij we de medewerking hard nodig hadden. Hij zocht iedere reden om dwars te zitten. De communicatie van de notaris daar lusten de honden geen brood van. Uiteindelijk met veel vertraging te hebben opgelopen hebben we naar een andere notaris moeten zoeken. Deze was geweldig. Ik heb veel te doen gehad met verschillende notaris kantoren. Maar wat we hebben meegemaakt bij Van ligten was verschrikkelijk. Nogmaals ik raad u ten zeerste af om met dit kantoor in zee te gaan.
Anoniem
detailsNotariaat
29 augustus 2019
Wees geen dief van je eigen portemonnee. Ze rekenen exorbitant hoge bedragen voor recherches en inzages, houden er schimmige praktijken op na en brengen achteraf kosten in rekening die vooraf niet vermeldt worden. Daarnaast is deze notaris erg klantonvriendelijkheid en behandelt je ronduit schofterig aan de telefoon. Één ding is zeker: deze mensen verdienen grif geld over de rug van onwetende mensen. Wees gewaarschuwd!
Dennis
detailsNotariaat
30 maart 2018
De mensen van dat kantoor hadden hun huiswerk niet goed gedaan. Ik moest ze echt letterlijk alles voorkauwen om te zorgen dat alles goed afgehandeld werd. Ze hadden pas op vrijdag in de avond vóór het weekend een nota naar mij toe verstuurd en op dinsdag had ik dan een afspraak met ze om de hypotheek te laten oversluiten. Daardoor kon ik hun fouten niet meer rechtzetten. Soms vroeg ik mij af of ze wel de echte notarissen waren? Ze kwamen amateuristisch over. Bij een nieuwe afspraak kwam de nota bijna weer op een valreep bij mij binnen. Ook waren de e-mailkontakten erg stroperig geweest en moest ik af en toe vernemen van mijn eigen hypotheekadviseur dat hij een reaktie op mijn vragen gekregen heeft van hun kant. Te zot voor woorden dus, dit horen ze rechtstreeks aan mij te laten weten. De notaris is een zéér onvriendelijke persoon met discriminerende houding jegens mensen met een beperking. De notaris las alles te snel voor en snauwde of ik alles begrepen had.
MPS
detailsNotariaat
01 januari 2018
Belt niet terug, reageert niet of te laat op e-mails, fouten in de akten en niet op de hoogte van recente ontwikkelingen. En onplezierige gesprekspartner. Nog nooit zo'n beroerde notaris meegemaakt.
Casper
detailsNotariaat
22 december 2017
Absoluut een afrader.
Communicatie verliep zeer stroef. Overal zelf achteraan moeten bellen. Op de vraag of je een bevestiging per mail kunt ontvangen werd geantwoord "daar heb ik geen tijd voor".
Door problemen bij de hypotheekverstrekker is de passeerdatum tot 2x verplaatst. Bij de eindnota bleken er meer dan EUR 500 extra kosten in rekening gebracht, zonder mij hierover vooraf te informeren. Wat je wel zou verwachten als je bijna 50% duurder uit bent dan de oorspronkelijke offerte. Niet transparant en dus ook zeker niet goedkoop.
Op mijn klacht hierover werd laconiek en ontwijkend gereageerd. Na meermaals vragen waarom ik niet vooraf geïnformeerd ben over deze substantiële kostentoename nog altijd geen antwoord op mijn vraag. Kortom, geen goede ervaring.
T. Pennings
detailsNotariaat
23 januari 2017
Zeer slechte ervaringen met dit kantoor. Communicatie vooraf liep zeer stroef, er zijn fouten gemaakt in de hypotheekakte, die werden verdoezeld en niet open werden besproken. Vervolgens bejegening zeer onvriendelijk op kantoor, er werd zelfs geroddeld over ons op de gang terwijl wij dit hoorden. Absolute afrader!
1 t/m 13 van 13