Blokzijl/Höfler | Hypotheek
04-01-2016
Erg goed in de adviesgesprekken, goed bereikbaar en afspraken in de avonduren waren mogelijk.
Toen het eenmaal ging rollen, bleken een paar (cruciale) dingen anders te zijn dan we in eerdere gesprekken van een andere adviseur hadden gehoord.
Hierdoor werd het erg spannend en kregen we de hypotheek alleen door stappen te moeten nemen die wij liever niet hadden willen nemen en niet hadden genomen als we juist waren geinformeerd.
Vanaf het moment dat wij de overeenkomst hadden getekend (kooppvereenkomst en akkoord om het volle service pakket van Hypotheekvisie erbij te kopen), was de service echt zeer plotseling onvoldoende.
Niet reageren op emails (of na vele herinneringen na 2 of 3 weken), niet meer telefonisch bereikbaar en de belofte van de assistent dat we teruggebeld zouden worden is niet één keer nagekomen. We voelden ons eerlijk gezegd belazerd.
Geen enkele reactie op onze mail waarin we dit ter sprake brachten. Dat werd genegeerd.