A. De L | Verzekering
28-02-2018
Vandaag een zeer onprettig telefoon gesprek gehad met deze onvriendelijke adviseur van Lancyr verzekeringen. T was een hele eenvoudige vraag of de betalingen van afgelopen perioden allemaal goed en niet 1 x teveel afgeschreven waren van nieuwe betaalrekening.
Dit naar aaneiding van eerder fouten die gemaakt zijn bij Lancyr. Waardoor ik aanmaningen kreeg van het volmacht bedrijf. Telefonisch in januari niet te bereiken. Uuteindelijk via schade meldingen iemand van de administratie gesproken die alles in orde zou maken. Volgrnde maand weer aanmaning!!
En nu dus deze onvriendelijke adviseur ...... ben helemaal klaar met deze verzekering en ga deze ook zsm opzeggen!!
Reactie van Lancyr Verzekeringen:
Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Onze medewerkers communiceren altijd zeer direct & helder het antwoord op een vraag. Als dit onvriendelijk op u is overgekomen, dan bieden wij daarvoor onze excuses aan. We hebben het intern besproken om dit in de toekomst te voorkomen.