Anoniem | Hypotheek
02-01-2017
1 halen, 2 betalen
In het eerste, gratis gesprek in 2014 werd ons bevestigd dat verdergaan op dezelfde weg heel onverstanig zou zijn. Meer dan tweeduizend euro later was het advies....om door te gaan op dezelfde weg. Met 1 toevoeging: een aparte spaarrekening. Ons werd een abonnement aangeraden van rond de 25 euro per maand. We zouden daarvoor een "persoonlijke account" krijgen, we konden goedkoper onze verzekeringen via hen afsluiten en zo die €25 "terugverdienen, en we kregen natuurlijk aanvullend advies wanneer nodig. Daar bleken we dan wel €40 per maand voor te moeten betalen. De digitale account is er nooit gekomen, en op verzoeken tot overnemen van verzekeringen werd niet gereageerd. Toen ik zei dat ik mijn abonnementsgeld deels terug wilde hebben omdat ik niet gekregen had wat beloofd was, werd dat geweigerd. Zij hadden voor dat geld onze account beheerd. €300 betalen voor een heel klein beetje ruimte op een harde schijf en verder NIETS, is slecht advies. €2250 om een spaarrekening te openen ook.
Bron: extern