Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Heldere communicatie, verwachtingsmanagementen planning. De planning is realistisch en wordt ook nagekomen. Deskundig op de inhoud. Tijdens vooraf benoemde afwezigheid is een vervanger/assistent betrokken, die kent de inhoud en status van het dossier.
P.G. Vulperhorst | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Zowel het contact via de mail als de afspraken op kantoor, we zijn enorm goed geholpen en te woord gestaan. Altijd snel een reactie op vragen en ook andersom worden documenten snel en goed aangeleverd.
RvdK | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Jeroen heeft ons super geholpen met alle mogelijkheden die er waren naar onze hypotheekwensen om deze op de best mogelijke manier af te sluiten. Daarnaast heeft hij ons geattendeerd op het omzetten van ons levensverzekering die wij door zijn goede advies hebben aangepast. Jeroen heeft ons alles goed en in stapjes uitgelegd zodat wij de juiste keuzes konden maken. Ook nam hij direct contact op met Nationale Nederlanden om bepaalde onduidelijkheden na te vragen en informatie in te winnen. Hierdoor konden wij via de mijnNN.nl site onze hypotheekrente doormiddel van rentemiddeling bekijken en aanpassen. Ook hierin heeft Jeroen on perfect begeleid.
Gaf een duidelijk advies, met daarin voor ons de beste mogelijkheden. Was hier heel reëel in en gaf ons het idee dat er sprake was van maatwerk. Ook was hij behulpzaam om zaken uit te zoeken en over te nemen als we daarom vroegen. Tevens was er een goede en snelle communicatie via de mail en telefoon.
Geeft ruimte voor eigen wensen en luistert hier ook goed naar. Is eerlijk over de mogelijkheden en denkt goed mee welke opties passend zijn.
Neemt de tijd om vragen te beantwoorden. Prettig in de omgang.
Een (overbruggings) hypotheek hebben we niet veel nodig en daarom is het heel fijn dat we op een prettige manier geholpen zijn. Meneer Van de Linde heeft zijn best gedaan om te helpen en zeker het feit dat er voor onze situatie (drie eigenaren) nogal wat haken en ogen met de aanvraag gepaard ging, zijn we uiterst content met zijn positieve instelling. De voorlichting was duidelijk en begrijpelijk voor ons.
Wat zeker mee heeft geholpen met deze beoordeling is zijn opgewekte manier van benaderen.
Een mensenmens, rekenkundig wonder en vakkundig. Geen negen tot vijf mentaliteit, werkt hard voor je en legt alles goed uit, geen vraag te gek. Gewoon een top adviseur.
Tijdens het oversluiten van mijn hypotheek raakte ik mijn baan kwijt. Het niet kunnen oversluiten van de hypotheek zou mij een behoorlijk financieel nadeel hebben bezorgd. Naast de sowieso zeer prettige samenwerking heeft Jeroen van de Linde het voor elkaar gekregen dat de hypotheek, ondanks dat ik ondertussen mijn baan kwijt was, toch overgesloten kon worden. Heldenwerk!
Jeroen denk met je mee, geeft uitstekend advies over je hypotheek en alle aanverwante zaken.
Met al onze wensen heeft hij een mooi, bij ons passend advies gegeven.
Bovendien is Jeroen een gezellig en hartelijk persoon, kortom wij zijn dik tevreden !
De adviseur heeft ons vanaf de start tot de afronding van de hypotheekofferte uitstekend geholpen. Hij heeft ons diverse opties aangeboden en uitgelegd en daarbij goed geadviseerd. Aan het eind van dit traject hebben wij het gevoel een weloverwogen keus te hebben gemaakt die geheel past bij onze omstandigheden.
Zeer goed geholpen, eerst bij de Hypotheker geweest, dat was werkelijk een drama.
De SNS is echt een aanrader, duidelijk, transparant, vriendelijk, echt zeer tevreden.
De adviseur gaf goed en geduldig uitleg, luisterde goed en ging uitgebreid in op specifieke vragen tijdens het gesprek.
Hij voelde zich persoonlijk verantwoordelijk voor het behalen van het beste resultaat.
Helaas gingen er door feestdagen en drukte in het begin wat kostbare dagen verloren tijdens de aanvraag.
Stap voor Stap meegenomen in het verloop van het traject van begin tot eind.
Er werd duidelijk gecommuniceerd over wat er ging gebeuren en welke stukken er aangeleverd moesten worden.
Persoonlijk contact is belangrijk voor de SNS. Ze komen ook bij je thuis langs indien nodig. Bij ons was dit zelfs op een zaterdag omdat dit zo uit kwam.
Bij een gemist gesprek word er vrijwel direct terug gebeld of via de mail een antwoord gegeven.
Naast alleen een hypotheek advies werd er ook nog verder gekeken en adviezen gegeven. Uiteindelijk geen gebruik van gemaakt, maar je hebt in ieder geval een keuze.