Anoniem | Hypotheek
06-08-2014
Een grote telleurstelling
We zitten al jaren bij de rabobank voor al onze bankzaken en hypotheek.
Na drie pogingen via de site voor een afspraak mochten we nadat we de klantenservice hebben gebeld eindelijk op audiƫntie komen.
Het gesprek begon moeizaam en we kregen eigenlijk meteen te horen dat er niks mogelijk was vanwege de risico's. Op de vraag waarop dit was gebaseerd werd Funda open geklikt. hier werd de plank totaal mis geslagen aangezien de woningen niet vergelijkbaar waren.
Het gesprek bleef over risico's voor de bank gaan, maar uitgelegd dat ik vanwege de risico's juist hier zit om te kijken naar mogelijkheden.
Het "advies" kwam uit eindelijk neer op het invullen van de calculator op de site. Iets wat bij ons al 3 keer tot een ander resultaat had geleid (vandaar de afspraak). Gelukkig is de calculator ook voor de medewerkers te ingewikkeld want dit ging ook mis.
Als je als nummer behandeld wilt voelen moet je hier afspreken.
Bron: extern