Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Vriendelijke sfeer; probeert goede indruk te krijgen van bredere persoonlijke situatie; duidelijke uitleg van opties en advies; behulpzaam; ruimte tijd genomen; goed vervolgcontact.
Heeft zich goed verdiept in mijn specifieke omstandigheden en gezorgd dat ABN AMRO met een goed voorstel kwam. paar stapjes extra gezet om de juiste handtekeningen te krijgen.
Het advies wat we kregen wat duidelijk (leesbaar, te begrijpen) en werd duidelijk toegelicht.
Op de vragen die we hadden kregen we een duidelijk antwoord en de keuzes die we moesten maken
werden makkelijk gemaakt door het overzichtelijke en duidelijke advies.
Ik ben door de adviseur erg goed geholpen en hij heeft mij alles duidelijk gemaakt omtrent de offerte. Het belangrijkst vond ik de transparantie in het gesprek.
Was zeer materiedeskundig; had een goed overzicht van de huidige situatie; kon de nieuwe situatie daar goed in vervlechten; had oog voor de klant en kon alles goed en helder verwoorden.
Het betrof een gesprek over gedeeltelijke omzetting naar banksparen, het was een tel consult, ik heb een datum in feb ingevoerd omdat ik de priecieze datum niet meer weet. De adviaeur was terzake deskundig en kon al mijn vragen in het gesprek beantwoorden. Uiteindelijk kwam ik bij deze adviseur uit nadat ik doorgeschakeld werd vanuit het 0900 nummer omdat een belafspraak met een andere adviseur niet nagekomen werd. De prettige manier waarop de adviseur het gesprek voerde deed dit ongemak snel vergeten.
Fijn gesprek! Uitleg was helder, simpel en positief. Wij hadden aanvankelijk wat zorgen, maar deze zijn volledig weggenomen door de adviseur, echt top!
mw. geeft duidelijke uitleg, heeft ruimte voor vragen en is compleet in haar verhaal. Gaat goed in op onze vragen en kan haar verhaal toespitsen op onze wensen.
Onverwacht kwam een huis op ons pad, we waren echter in de veronderstelling dat een hypotheek op dit moment voor ons een moeilijk verhaal zou worden. We zijn namelijk nog niet zo lang geleden voor onszelf begonnen. Gelukkig dacht de ABN mee ons mee en na een aantal gesprekken over zowel privé als zakelijk kwamen we eruit. De adviseur heeft ons erg goed geholpen en duidelijk uitleg gegeven over de verschillende hypotheekvormen.
Alle mogelijkheden zijn goed en helder uitgelegd. De zorgplicht en regelgeving omtrent stamrecht zijn helder uitgelegd. Het was daarnaast een fijn gesprek.
Na de koop van mijn 1e huis dacht ik dat ik wel iets had opgestoken van de verschillende vormen van hypotheken. Maar helaas alles was weer nieuw. De adviseur heeft mij alles van a tot z goed uitgelegd zodat ik uiteindelijk wist wat voor hypotheek ik wilde. Ik ben perfect geholpen en nog steeds kan ik bij de adviseur terecht over vragen die ik heb. Na de aanvraag van mijn hypotheek heb ik ook de verschillende verzekeringen doorgenomen die ik nodig had en tenslotte afgesloten bij de ABN AMRO.