Zeer slechte ervaring
In april 2011 informatief gesproken met ***** en goede adviezen meegekregen. Toen wij in mei 2011 inderdaad de beoogde woning wilden aankopen opnieuw een afspraak gemaakt, ****** werkte niet meer in Alkmaar, het werd *****. Tijdig alle balansen, aangifte's digitaal ingezonden want men moest eerst een inkomensverklaring opstellen. Afspraak met ***** op 11 mei werd verzet naar 13 mei want dan zou alles klaar zijn. Op 13 mei verklaarde **** dat hij niets kon doen want ik zou niets hebben ingezonden, dus geen inkomensverklaring. Tot 3x toe ***** verzocht eens in de computer te kijken en toen verklaarde hij dat inderdaad alles wel binnen was maar dat een assistente een fout had gemaakt en dat hij nog steeds niets kon doen. Klacht ingediend, zou met 14 dagen beantwoord worden, niets meer vernomen. Kortom, nooit meer contact met de Rabobank Alkmaar zoeken, het is een puinhoop daar.
Bron: extern