Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Wij zijn erg tevreden vooral over de informele en persoonlijke benadering. De adviseur creëerde een prettige sfeer waarbij al onze vragen en onzekerheden ter tafel zijn gekomen. het was een gesprek op gelijkwaardig niveau en dat was fijn, het blijft toch een lastig onderwerp.
Vriendelijke adviseur met duidelijke uitleg. Ons idee is niet bepaald standaard en hij stelde me op mij gemak en gaf ook goede tips ov er hoe dit aan te pakken.
Ik ben mij aan het orienteren op de huizenmarkt, daarvoor is het fijn om wat meer kennis te hebben over bepaalde zaken. Alle essentiële zaken met betrekking tot de financiële facetten van het kopen van een huis zijn aan bod gekomen en helder besproken. Ik heb nu meer houvast in de zoektocht naar een huis omdat ik weet wat ongeveer de mogelijkheden zijn. Het gesprek was fijn en persoonlijk, geen wollige taal maar heldere toelichting.
Hij gaf ons het gevoel dat hij iets voor ons wilde betekenen. Dit was te zien aan bijvoorbeeld snelle reactie, meedenken over onze specifieke situatie etc.
Rustige manier van uitleg, zeker ivm mijn leeftijd 75 jaar. Heb het gehele gesprek heel goed kunnen volgen. Ook erg blij dat het mogelijk was achter mijn tablet.
Een energieke, heldere, charmante dame die echt meedenkt. Ik zou een hoger cijfer gegeven hebben, ware het niet dat ik de slechts parttime werkzaamheid van ook déze ABN-AMRO hypotheekadviseur voor mij hinderlijk vertragend gewerkt heeft (haar flexibiliteit in haar privé tijd heb ik overigens gewaardeerd) en in de slotfase van de advisering verzuimde zij tijdig te adviseren dat een andere hypotheekcrediteur om toestemming gevraagd moest worden. De uiterste datum voor de ondertekening van de hypotheekakte (9 januari 2015) heb ik gehaald, maar wel echt op het nippertje. Daarnaast kon zij door interne oorzaken bij ABN-AMRO enkele keren haar persoonlijke verwachting van tijdstippen van reacties niet waarmaken.
De adviseur communiceert helder en rustig, heeft overzicht en geeft het vertrouwen de juiste onderwerpen aan te snijden bij complexe onderwerpen als hypotheekproducten.
De adviseur was erg vriendelijk en wist alles geduldig en helder uit te leggen. Ze informeerde goed naar welk doel WIJ hadden met het gesprek en week in dit oriënterend gesprek daar niet vanaf. We zijn dus niet overspoeld met commerciële praatjes. Na het gesprek bood ze pro-actief aan om bepaalde informatie uit het gesprek aan ons toe sturen zodat we dit rustig op ons gemak konden nalezen.
prettig in de gesprekken, deskundig, er was wat snelheid geboden, daar is ze uitstekend mee omgegaan, snel in het opvolgen van zaken, het was allemaal best complex qua producten die moesten worden ingepast, top!
Zeer goed informeren / deskundig en een duidelijke uitleg!!! Wanneer je voor het eerst een huis verkoopt komt er heel veel om de hoek kijken, de adviseur heeft ons bijzonder goed hierin geholpen !!
Meteen bij het eerste gesprek kreeg ik een goede indruk van wat de mogelijkheden waren voor een hypotheek bij de abn amro. De adviseur legde mij alles rustig en duidelijk uit. Dit was erg prettig aangezien het de eerste keer was dat ik een hypotheek afsloot. In het daarop volgende hypotheekadvies en afsluitingsproces, heeft ze mij erg goed en fijn geadviseerd.
Gesprek was informeel, precies zoals ik het nodig had. Heb een goed gevoel aan het gesprek overgehouden. Dit is ook de reden waarom in mijn hypotheek bij de ABNAMRO heb afgesloten.