Caroline | Hypotheek
08-06-2018
Ik begrijp er niets van.iedereen is zo positief.
Ik wordt er stapel gek van.
Erg aardige adviseur,maar er gebeurd niets Ik neem nu zelf twee x in de week contact op en dan krijg ik iedere x een ander verhaal.
Als ik bel heb ik het idee dat de adviseur niet weet wat er speelt.
En zegt dat hij iets na gaat vragen maar na een week is het nog niet gedaan.
Als ik iet door mail zegt hij dat hij het niet ontvangen heeft.
Als ik ergens spijt van heb is het hier van.
Had liever ergens anders meer betaald mijn geduld wordt van af 6 februari al op de proef gesteld.
Weg gaan is het optie omdat er al in een vroeg stadium afgerekend dient te worden.
Reactie van Het Nederlands Hypotheken Netwerk:
Beste Caroline,
Wij vinden het vervelend op deze manier van u te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Helaas kunnen wij ons niet geheel vinden in uw onvrede, dit om verschillende redenen.
U geeft aan vanaf 6 februari jl. bezig te zijn met ons, echter waren wij toen nog niet met de bemiddeling voor uw hypotheek aanvraag bezig.
De hypotheekaanvraag is pas op 18 april jl. door de eerste acceptant beoordeeld, daar wij toen alle bij u opgevraagde documenten in ons bezit hadden.
Het wachten is lang geweest op het benodigde taxatie rapport, welke ons niet aan te rekenen is, maar vertraging heeft gegeven in het compleet maken van uw dossier, daar dit document nodig was voor de hypotheekaanvraag te kunnen laten beoordelen.
Wij streven er naar voor onze klanten een hypotheekadvies en aanvraag (welke complex kunnen zijn), zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen.
Echter zijn wij wel hierin afhankelijk van externe factoren, t.w. u als opdrachtgever i.z. snelheid en op een juiste manier aanleveren van de gevraagde documenten, taxerende makelaar i.z. taxatierapport alsmede het beoordelingsproces bij de betreffende hypotheekverstrekker.
Gelet het feit er meerdere beoordelingen plaatsvinden in een hypotheekaanvraag, is het veelal ook het geval dat de acceptanten aanvullende informatie, dan wel stukken wenst te ontvangen.
Wij zullen wel u klacht beoordelen en analyseren en kritisch kijken waar wij eventuele verbeteringen in het proces kunnen toepassen.
M. Hamburger.