Wij zijn diep teleurgesteld in de adviseur. Niet zo zeer omdat de hypotheekaanvraag uiteindelijk totaal niet gelukt is. Als wel omdat wij het gevoel kregen gaandeweg dat de adviseur ons als een baksteen liet vallen. Wij ontvingen geen berichten meer en de communicatie van zijn kant stopte volkomen. Toen ik uiteindelijk een keer belde met de telefoon van mijn zoon nam de adviseur binnen 5 seconden op. Hij deed de toezegging dat wij na een week weer bericht zouden krijgen. Vier weken later hadden wij nog steeds niets gehoord ...
Reactie van Het Financieel:
beste Albert
ik snap dat je teleurgesteld bent ,maar die oorzaak ligt bij jullie vorige adviseur .
Ben erg druk geweest om jullie aanvraag er toch door heen te krijgen elders ,maar helaas is dat is niet gelukt.
Het was in meest hectische periode in hypotheken land en heb er vele uren ingestoken ,ben ook nog bij jullie thuis geweest
Onderaan de streep ,zit ik nu met een vervelende review ,terwijl ik me wel 100% heb ingezet ,alleen wat minder snel bereikbaar was als gewoonlijk, mede door enorme drukte en vertraging bij sommige geldverstrekkers die ook werden overspoeld met aanvragen, net zoals ik.
Jammer ,heb enorm veel telefoon en emailcontact gehad met jullie en dit is wat er uiteindelijk overblijft, omdat het wat langer duurde
Vervelend voor jullie dat gevoel ,maar datzelfde ervaar ik ook nu en zeker niet 100% terecht ,dat weten jullie ook wel ,maar zo werkt het in de realiteit.