Thelma en Aad | Verzekering
24-12-2022
Sinds enkele jaren behartigt Ass.knt. W. Verheijen al onze belangen qua verzekeringen. Vervolgens heb ik twee keer de pech gehad autoruitschade te ondervinden. De eerste keer medio juni 2021 a.g.v. een gebarste voorruit (Ford C-max)en laatst a.g.v. een ster in de voorruit (VW polo).
ik had nooit eerder zo'n schade gehad, niet wetende hoe te handelen heeft Jurgen me tijdens de eerste keer helder uitgelegd hoe de procedure was v.w.b. de reparatie én afhandeling. Vervolgens werd de de ruit vakkundig en snel vervangen.
Bij de tweede keer heb ik ook gebeld om een melding te maken en mocht ik weer zelf naar hetzelfde herstelbedrijf voor de beoordeling en reparatie. Men constateerde dat het verstandig was om de ruit totaal te vervangen gezien het aantal ruitbeschadigingen. (diverse putjes in de ruit)
Vervolgens is ook deze ruit netjes vervangen en alles afgehandeld zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen.
Kortom, mijn vrouw en ik waarderen zeer de wijze waarop wij ontzorgt worden wanneer er iets aan de hand is. Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop er duidelijk en vriendelijk gecommuniceerd word. Bij vragen wordt geen enkele moeite bespaard om te helpen.
Reactie van Assurantiekantoor W. Verheijen:
Aad en Thelma, dank voor jullie uitgebreide, maar pakkende review! Fijn dat jullie onze service en dienstverlening zo waarderen. Graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Team Assurantiekantoor W. Verheijen