Dion van den Wijngaard | Verzekering
15-03-2021
Had problemen met het laten uitbetalen van mijn lijfrente polissen en liep bij Rabo Bank tegen een muur op.
Ben in december '20 bij jullie kantoor in Dorst binnengelopen en mijn probleem geschetst. Ad heeft me gerustgesteld en mijn probleem in zijn geheel opgelost.
Bij mij thuis op bezoek geweest en kundig advies gegeven en de zaken aangaande mijn lijfrente polissen die maart 2020 vervielen, keurig opgelost.
Daar ik zo tevreden was over Ad hem toegezegd dat hij ook intermediair mocht worden voor mijn verzekeringen en die van mijn moeder. Ook dit heeft hij goed afgehandeld. Ervaar Ad als een zeer bekwame adviseur waar je wat aan hebt. Hij is een gesprekspartner die je persoonlijk advies geeft en daadwerkelijk jouw probleem weet op te lossen. Ben Ad hier zeer erkentelijk voor en heb ook aan Rabo doorgegeven dat zij mensen in de kou laten staan daar zij denken dat je alles zelf wel digitaal kunt oplossen. Persoonlijke service heb ik daadwerkelijk gemist bij Rabo Bank.
Reactie van Veldsink - vd Kolk:
Heel erg bedankt voor uw mooie en uitgebreide review! Wij hopen u en uw moeder nog lange tijd van deze persoonlijke service te mogen voorzien.