Martijn Bogaard | Hypotheek
Wim is een persoon welke rustig en duidelijk is in zijn communicatie. Hij gaf ons hiermee echt een vertrouwd gevoel. Het enige wat minder fijn over is gekomen is dat er nergens over een abonnement is gesproken en dat dit bij de ondertekening pas is aangehaald, net als de afstandsverklaring. Dit komt op ons over alsof ze nergens meer mee te maken willen hebben na het afsluiten en ‘zoek het verder zelf maar uit’. Dit had ik graag eerder in het gesprek vernomen en misschien hadden we dan wel een andere keuze gemaakt voor de ‘service’.
Reactie van Reinerie Hypotheken:
Beste Martijn, bedankt voor je review. De mogelijkheden m.b.t. het nazorgabonnement bespreken wij met onze klanten tijdens de afspraak voor het doornemen van het renteaanbod en/of bindend aanbod. Helaas is het niet gelukt om met jullie hiervoor een persoonlijke afspraak in te plannen. Telefonisch heb ik hierover wel uitleg aan jullie kunnen geven.
Graag wil ik hierbij uitleggen hoe een nazorgabonnement bij Reinerie Hypotheken werkt. Bij een abonnement koop je tijd in voor jaarlijkse nazorg, elk jaar checken wij de lopende hypotheek en evt. gerelateerde verzekeringen en om de 3 jaar hebben we een persoonlijk gesprek met de klant. Indien een klant geen abonnement wenst dan hebben wij altijd nog de wettelijke nazorg, tevens is onze werkwijze dat wij om de 3 tot 5 jaar contact hebben met onze klanten. Dit contact is vanuit ons initiatief, maar hier kunnen geen rechten uit worden ontleend zoals dat wel is bij het abonnement. Het ondertekenen van de afstandsverklaring is dan ook enkel bedoeld dat als er financiële schade optreedt bij een klant wij daarvoor niet aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Ik vind het fijn dat je scherp bent en wij nemen dit mee in onze werkwijze.