Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Een tussenpersoon die zijn zaken niet goed regelt en afspraken niet nakomt of doorgeeft aan betreffende personen. Als dit vervolgens uitkomt geeft hij anderen hier de schuld van.
George is een fijn mens die zijn vak goed beheerst, maar helaas door kostenbesparingen onvoldoende tijd krijgt voor service naar de klanten. Ik gebruik bewust het woord "service" omdat dat vroeger gratis was. Nu moet je hiervoor een "pakket" kopen en leven in een tijd waar de klant na elk contact wordt gevraagd zijn mening te geven over de geleverde service. De omgedraaide wereld dus!
Gelukkig heeft George zijn hart op de goede plaats zitten. We moeten zuinig zijn op dit soort mensen.
Ik ben in een prettig gesprek goed geïnformeerd over mijn verzekerings portefeuille,
Is mij gewezen op diversen punten daar in die anders kunnen of beter.
Goede uitleg en in alle rust dingen besproken. Ook het mail verkeer is perfect. Ik heb er een prettig gevoel bij. En ook telefonisch is het goed geregeld.
Wij hebben een goede ervaring met George, neemt de tijd voor je, geen haast werk en geeft de reden van het hoe en waarom.
Wij zijn zeer tevreden met Hemelraad en Keijzer en alle medewerkers.
Heldere communicatie, meedenkend, klantgericht en goede adviezen. Ik kreeg het gevoel dat er echte aandacht was voor mijn situatie en dat gezocht werd naar een verzekering die volledig aansloot bij mijn situatie. Erg prettig.
George is al jaren mijn adviseur en weet daarom ook hoe de situatie er voor staat .
Dit werk prettig voor mij en dat schept vertrouwen.
Verder denkt hij altijd goed mee en geeft ook goed advies.
Kortom heel blij mee.
Op 7 maart heb ik bij mij thuis een fijne uitleg gekregen over mijn verzekeringen. Blij om weer eens op de hoogte te zijn van bepaalde dekkingen.
Het was een goed gesprek. Hartelijk dank.
Hoofdpunten:
Hij had voldoende tijd voor mij en nam voldoende tijd!
Hij was deskundig - wist waarover hij sprak en dat zonder aarzelen. Dat kom je minder en minder tegen in deze gedigitaliseerde wereld
Hij maakte duidelijk afspraken over het opvolgen van het gesprek en hield zich aan zijn eigen deel van die afspraken. Zijn opvolgen met een verslag van ons gesprek was binnen enkele dagen binnen. Dat verslag was zeer compleet en duidelijk, wat mij betreft.
Ik heb een genoeglijke bespreking met hem gehad.