Vreselijke ervaring! We zijn alles behalve tevreden, en ze doen er niks aan Om het goed op te lossen. Zelfs je klacht neemt de gene waar de klacht over gaat zelf in ontvangst en behandeld dat dan ook zelf. Eeuwig spijt. Maar goed dat weet je helaas niet van te voren
Reactie van AdviesUnie:
Beste P.G.
Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. Natuurlijk is het niet fijn om te lezen dat u ontevreden bent, dat kan niet de bedoeling zijn van onze dienstverlening en is een uitkomst waar we vanzelfsprekend niet blij mee zijn. Aan de andere kant moeten we ook zo eerlijk kunnen zijn en uitspreken dat de suggestie die u hier probeert te wekken geen overeenkomst vertoont met dat wat er in de praktijk zich heeft afgespeeld. Naast alle positieve reviews kan het gebeuren dat er ook een negatieve review wordt geplaatst, dat is niet erg, hoort bij deze wijze van beoordelen. Maar het valt te betreuren dat u een beeld schetst waarin wij ons niet herkennen.
AdviesUnie heeft uw klacht intern behandeld en is aangesloten bij het Kifid, het onafhankelijke klachteninstituut. Bij het Kifid kunt u gratis uw klacht indienen en deze geheel onafhankelijk laten beoordelen; de uitspraak is bindend voor betrokken partijen. Zoals het hoort bent u door ons doorverwezen naar het klachteninstituut, maar hebben wij tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen van het Kifid. Dat is jammer omdat het wellicht voor u een goede stap zou zijn om uw ontevredenheid eens te kunnen delen met een instantie die daar voor bedoeld is. Daarnaast zou het prettig zijn om te laten beoordelen of u met uw review het wel bij het juiste eind heeft?