Rowdy | Verzekering
27-06-2024
We zijn al bijna 20 jaar (een beetje overdrijven mag) klant bij Leo.
We kenden hem al voordat hij zijn eigen kantoor opende en hebben sinds (ongeveer) dag 1 alles bij en via hem geregeld.
In het begin deed hij echt alles zelf, maar de laatste jaren is het klantenbestand wat gegroeid en heeft hij voor 'de backend' een administratiekantoor in de arm genomen.
Maar: als er iets is, dan kun je hem altijd bellen of appen en dan krijg je een persoonlijk en betrokken antwoord, omdat hij (nog steeds) al zijn klanten kent. Oke, misschien niet uit het hoofd bij iedereen 100% welke exacte polis je hebt, maar wel wie je bent en wat je ongeveer hebt.
En: het contact met dat externe administratiekantoor is ook ontzettend fijn. Ik heb ze gelukkig niet zo vaak nodig, maar als ik ze bel dan heb je binnen een halve minuut iemand aan de lijn. Geen keuzemenu of andere dingen. De mensen daar zijn ook betrokken en helder. En ze gebruiken vast nummerherkenning, want ik hoef ook nooit mijn postcode en huisnummer op te noemen. Heel plezierig!
Je betaalt natuurlijk iets per maand aan Leo hiervoor, maar dat is het zeker waard - en je hebt je polis goedkoper. Dus al met al scheelt het net niks.