MW | Hypotheek
09-11-2021
Wat zo goed en helder was in het gesprek, is nu waardeloos. Begin augustus hebben we een heel fijn gesprek gehad met de adviseur over het omzetten van de hypotheek en het meenemen van een deel van onze lening. Alles is mogelijk. Inmiddels is het 9 november en is het nog niet klaar. De notaris heeft bericht ontvangen van de geldmeester zodat nu onze huidige hypotheek on hold staat. Tot op heden zijn we nog steeds in afwachting van goedkeuring. Iedere keer weer opnieuw moeten we een document opsturen, terwijl we deze al hebben opgestuurd. Ik app, bel maar krijg ze nauwelijks tot niet te pakken. De adviseur geeft heel vaak aan dat hij onze vraag niet begrijpt maar die zijn redelijk simpel. Volgende keer regel ik het zelf. Scheelt een hoop geld aan bemiddelingskosten. Geldmeester de personen die voor ons bemiddelen bezorgen ons op dit moment slapeloze nachten. Wij zijn not amused.
Reactie van De Nederlandse Geldmeesters:
Jammer dat u ontevreden bent. We hebben inderdaad een prettig gesprek gehad waarop volgend jullie ons later de opdracht verstrekt hebben om jullie gewenste financiering te realiseren. Gezien de complexiteit van uw aanvraag kunnen er inderdaad aanvullende bescheiden opgevraagd worden. Deze kunnen weer tot aanvullende vragen leiden waardoor de verwerkingsduur langer is dan gebruikelijk. Wij doen wat binnen onze mogelijkheden ligt om uw financiering zoals gewenst zo spoedig mogelijk af te handelen.