JV | Hypotheek
17-12-2020
Op zich is uiteindelijk alles goedgekomen, maar het gaat nogal traag. Daarnaast is de informatievoorziening summier. Weinig uitleg over vragen etc. Onvolledige uitvraag tijdens adviesgesprek waardoor zaken later alsnog anders moeten en opgelost moeten worden. Nagenoeg alles loopt via een klantportaal. Op zich handig, maar het ontbreekt hem aan de toelichting wat er precies verwacht wordt. Dit wordt ook op andere wijze niet duidelijk gemaakt zonder dat hier meermaals specifiek naar gevraagd moet worden.
Reactie van De Nederlandse Geldmeesters:
Helaas is het proces dat eerst moest worden uitgevoerd bij de oude verstrekker erg moeizaam verlopen vanwege technische storingen daar. Hierdoor heeft dit veel langer geduurd dan gebruikelijk. Wij proberen zaken in het klantportaal zo duidelijk mogelijk toe te lichten in aanvullende emails, Bij vragen kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
Wij zijn blij dat het alsnog rond is gekomen.