Serdar Kir | Hypotheek
11-10-2021
Ken John al jaren. Ik ervaar hem als een prettige en vriendelijke persoon. Denkt graag mee en is goed bereikbaar.
Wel heb ik los van hem een punt voor aandacht: ik zie dat communicatie naar de bank toe niet altijd stevig plaats vind. Bank heeft veel te veel ruimte om te bepalen hoe ze dingen doen. Hierin mis ik soms klant belangen die behartigd dient te worden door Geldmeesters. In mijn situatie veranderen ze zomaar de rente en verhogen ze het. Het gaat om een scheiding + NHG. Ik had zelf mijn hoofd niet bij en ook geen energie om mijn belangen op een goeie manier te behartigen. Wellicht hadden we ook wel met een andere bank in zee gekund. Goed om hierover intern over te hebben. Omdat klant uiteindelijk meer moet betalen.
Reactie van De Nederlandse Geldmeesters:
Bedankt voor je mooie woorden en suggestie. Weet dat wij wel alles doen wat binnen onze mogelijkheden ligt om de beste situatie voor een klant te realiseren bij een geldverstrekker. Maar helaas kunnen wij een keihard beleid dat een bank voert niet wijzigen. Wij hebben samen met jou nog gekeken naar een alternatieve geldverstrekker, maar dat was niet interessant gezien de bijkomende boetekosten. Dus dit is de beste optie voor jou!