Claudia | Hypotheek
20-05-2018
Ik herken werkelijk niets in de hier eerder gedane reviews. Bellen steevast periodiek voor “onderhoud” van je hypotheek maar het enige wat ze willen is je een oversluting aansmeren. Duidelijk aangegeven dat ik absoluut niet wil oversluiten en dan toch door blijven pushen. Echt walgelijk, door hen heb ik het idee dat heel de hypotheekbisiness nog steeds zo rot als een mispel is. Tot slot gevraagd om naar de aan mijn hypotheek gekoppelde over te kijken, krijg je adviseur 2 op je dak die weer begint over oversluiten. Verschrikkelijke lui, hoe kom ik van ze af? Kijk dus goed uit voordat je met hen in zee gaat, snelle lui met snelle praatjes.
Reactie van De Nederlandse Geldmeesters:
Wij hebben uw review gelezen waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over onze dienstverlening en de manier waarop u door onze medewerkers benaderd bent.
Wij nemen contact op met onze klanten als wij van mening zijn dat er mogelijkheden zijn om uw hypotheek en bijbehorende producten te verbeteren of als er besparingen voor u mogelijk zijn. Wij betreuren het dat u dit als opdringerig heeft ervaren.
Naar aanleiding van uw vraag over het aanpassen van uw overlijdens risicoverzekering had onze adviseur een voorstel voor u uitgewerkt. Dit was geen oversluiting en hij had u verzocht om telefonisch contact op nemen om dit nader toe te lichten. Echter hebben wij hier geen reactie van u op gehad.Als u hier alsnog meer over wil weten, voelt u zich vrij om contact met ons op te nemen.
Als u geen gebruik wenst te maken van onze dienstverlening, dan kunt u ons schriftelijk verzoeken uw gegevens te verwijderen. Uiteraard voldoen wij in dat geval aan uw verzoek.