Freek | Verzekering
23-03-2023
Toen onze was gestolen is het eerste wat ik gedaan heb Evers bellen. Evers heeft me gelijk opgang geholpen en stap voor stap doorgenomen wat ik moest doen. Binnen een dag was alles geregeld wat geregeld kon worden. In de 30 dagen dat we moesten wachten hebben we nog regelmatig contact gehad over de stand van zaken.
Toen aegon op bezoek kwam om de spullen op te halen was Evers hierbij aanwezig.
Dit gehele proces heb ik als zeer prettig ervaren omdat er intensief contact is geweest en het goed werd uitgelegd door Evers.
Reactie van Evers Financiële Dienstverlening:
Diefstal, in dit geval van een auto, is voor een klant een impactvolle ervaring. Gelukkig komt een dergelijke schade niet vaak voor. Toch ben ik van mening dat dit hét moment is om onze kernwaarden 'persoonlijk en betrokken' te laten zien. Voor ons vanzelfsprekend maar door jou blijkbaar erg gewaardeerd. Dank voor de mooie woorden.