Anoniem | Hypotheek
11-09-2013
"Afspraak is afspraak"
We hadden met **** een afspraak gemaakt omdat we ontevreden waren met het renteaanbod van onze huidige bank. Na uitleg van onze situatie en analyse van dat renteaanbod gaf **** aan dat het waarschijnlijk toch het beste zou zijn om de hypotheek te continueren bij onze huidige bank, maar wel met een lagere rente gezien een gunstig uitvallend taxatierapport. ****l belde zelfs met onze bank, ondanks het feit dat hij daar geen intermediair van is. Na dat telefoongesprek was duidelijk dat wij niet moesten oversluiten, maar verlengen bij onze bank. Ook gaf hij ons nog wat aanvullende zeer bruikbare adviezen.
Na ongeveer 1,5 uur waren wij heel veel wijzer geworden!
Op onze vraag naar de kosten voor zijn adviezen gaf **** aan dat het 1e gesprek altijd gratis is. Dat vonden wij in ons geval niet terecht en wij gaven aan dat hij ons gerust een factuur mocht sturen voor zijn aan ons besteedde tijd.
"Nee, 'afspraak is afspraak' zei ****l.... écht ongelofelijk... waar vind je dit nog?
Bron: extern