Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Autoschade opgelopen, ter plekke met mevr. Sanders van Veldsink Nuenen gebeld, zij heeft actie ondernomen en me daarna volledig ontzorgd, schadebedrijf heeft schade keurig verholpen, verzekeraars hebben zonder problemen financieel afgewikkeld.
Snelle en duidelijke informatie voorziening. Ook direct de bevestiging in de mail ontvangen. En als extra service meteen de rest van mijn verzekeringspakket geupdate👍
blijven hameren op het toch te proberen verkrijgen van een no fly bewijs terwijl ik dat al op verschillende manieren had geprobeerd maar het steeds niet lukte. Mijn ziekenhuis afspraak kaartjes bewezen m.i echter voldoende dat ik niet kon vliegen.
Snap een no fly bewijs maar voelde weinig begrip voor mijn irritatie dat me dit niet lukte.
Na dagen opnieuw proberen is het me gelukkig uiteindelijk wel gelukt
Nick | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Frank was very helpful and very responsive. He was able to answer all my questions and I had quite some taugh questions. He is excellent and I am very happy with him .
As a learning point: . I was initially suggested to get a mortgage with Argenta with an interest rate of 4,3 when Ing was offering 4.18 because the house we are buying is A+. The difference is small and to be honest is easy to miss. However I have heard quite some bad comments about Argenta. In any way this point does not mean I am not pleased with Frank. In contrast Frank was vital in our search for a mortgage. His advices were extremely helpful. The only reason why I would come back is Frank. And this is already my second time to work with him. I definitely recommend him.
Reactie van Veldsink Advies Nuenen:
Thnx for this nice review. We will inform Frank Brandon.
Altijd vriendelijk en dienstverlenend, blijft ook opvolgen.
Realistisch in verwachtingen en met uitleg goed te begrijpen , ook al zijn de uitkomsten niet altijd leuk.
Door ziekte heb ik 2 vakanties moeten annuleren.
Bij de eerste reis heb ik de reis en het hotel afzonderlijk geboekt. Meerdere afspraken in het ziekenhuis ten tijde van de reis is schijnbaar niet voldoende om de kosten te claimen. Nemen claim niet in behandeling zo lang als er geen no-show verklaring van de vliegtuigmaatschappij is. Tot op heden geen no-show verklaring gekregen, dit is al meer dan 2 maanden geleden. Zeer teleurstellend.
De tweede reis heb ik geboekt bij één reisorganisatie en deze heeft ook alle benodigde annuleringsinformatie aangeleverd voor de verzekering. Ook een medische verklaring opgestuurd. Binnen een dag bericht gehad dat ze de claim gaan uitbetalen. Super!
Over de dienstverlening positief, verzekeringsmaatschappij minder positief!
Frank heeft ons uitstekend geholpen en heeft het allemaal binnen enkele weken geregeld waardoor we ruim op tijd waren met het regelen van de hypotheek. De communicatie liep ook vlot en tijdens de vakantie van Frank heeft een collega het goed overgenomen
Na telefonisch gesprek, zeer duidelijk aangegeven wat er aangeleverd dient te worden.
Hierna zeer maar dan ook zeer snel een positieve uitslag, hiervoor mijn dank.
Een dikke 5! Op woensdag 21 juni een gesprek over het annuleren van een hotelboeking in verband met ziekte. Op donderdag 22 juni reeds bericht dat het
schadebedrag is toegekend en dat het bedrag over enkele dagen zal worden ontgekeerd. In zijn totaliteit zijn wij zeer tevreden over de dienstverlening van het kantoor in Nuenen.
Eerder met een meneer contact gehad om te vragen hoe de schadeclaim ingediend moest worden. Daarna geen telefonisch contact gehad maar via e-mail. Dat ging allemaal heel vlot. Snelle reactie en goede service. Schadeclaim is heel snel naar tevredenheid afgehandeld.