Heidi | Hypotheek
03-02-2020
25 juni werd ons vanalles beloofd door de adviseur waarop wij de keuze maakte met dit bedrijf in zee te gaan. Papieren werden zonder nakijken doorgestuurd en wanneer het voor de adviseur uitkwam wel weer eens terug gestuurd. Waardoor er tijden vakantie e.d. vertraging opliep, en wij zo na drie maanden weer alles van voor of aan opnieuw konden gaan aanvragen en regelen. Alles was immers weer verlopen. Toen wij vijf maanden na datum dreigden op te stappen, werd ons beloofd in december bij de notaris te zitten. Je raad het al...... NIET DUS.
Ik raad iedereen aan goed op te letten voor je hier gaat shoppen. Een gewaarschuwd mens telt namenlijk voor twee. Het gaat niet om tientjes en ook van privacy beleid heeft dit bedrijf geen kaas gegeten
Reactie van Freek Hypotheek Eindhoven:
Vorige week hebben we deze cliënten gesproken om het traject te bespreken. De vraag inzake privacy betreft het benaderen van werkgever wat als vervelend werd ervaren. Alhoewel dit werd gedaan uit klantbelang en met een verleende machtiging door cliënten, betreuren wij dat dit als vervelend werd ervaren. Inderdaad zijn er 2 documenten verzonden die door de verstrekker werden afgekeurd. De oorzaak van de vertraging ligt bij 3 betrokken partijen: geldverstrekker, cliënt en Freek Hypotheek. Het gesprek van vorige week werd als constructief ervaren en wij zullen in de toekomst de wijze en frequentie van communicatie met cliënten en derden vooraf bespreken zodat verwachtingen beter op elkaar afgestemd zijn.