Terugkijkend op het verloop van de contacten met de adviseur: er is goed naar ons geluisterd is. Onze vraag is door hem herhaald en nog eens toegelicht. Dit gebeurde aan het begin van het traject. Daardoor kregen we snel vertrouwen in het verdere verloop. De vele telefoongesprekken verliepen in een goede sfeer. Wat we ook zeer positief vonden was de snelle manier van werken. Waarbij wij goed konden volgen waar de adviseur mee bezig was.
Wat ik wel wil vermelden is de bijdrage die je als klant moet leveren om het e.a. vlot te laten verlopen. We hebben veel informatie moeten opzoeken en aanleveren.
Reactie van Top Quality Lifestyle B.V.:
Hypotheekbemiddeling was jarenlang een erg taai, vooral administratief gericht, proces. Hierbij zorgde de adviseur voor de aanlevering en begeleiding van alle documenten die door de banken (en overheid) vereist zijn voor het acceptatieproces. Door de moderne, digitale, ontwikkelingen zijn deze documenten en gegevens voor particulieren zelf veel eenvoudiger bereikbaar. Hierdoor hoeft de adviseur minder tijd aan jullie dossier te besteden en maak je minder kosten. Wij proberen dit zoveel mogelijk door de klant zelf te laten doen maar zijn uiteraard beschikbaar als die het te lastig vind of hiervoor wel servies wil afnemen.