MK | Hypotheek
16-01-2017
Bij dit bureau hadden we al eerder een algemeen adviesgesprek gehad. Omdat de hypotheekrente de laatste maanden sterk daalde wilden we graag een adviesgesprek over onze hypotheek. Na enkele maanden en enkele telefonische verzoeken lukte het om op 2 september 2016 een afspraak te maken. Na het maken van excuses voor de vertraging hebben we een gesprek gehad over onze hypotheek waarin de belofte werd gedaan om binnen twee à drie weken met een advies te komen. Sindsdien hebben we echter niets meer vernomen en ook op onze telefonische verzoeken is nooit meer gereageerd. Zeer teleurgesteld zijn we op zoek gegaan naar een ander adviesbureau waar we inmiddels snel en kundig zijn geadviseerd.
Reactie van Top Quality Lifestyle B.V.:
Beste MK, dank voor je reactie. Wij herkennen deze situatie volkomen en vinden dat wij u een excuus schuldig zijn. Uw adviseur had in deze tijd te maken met zeer droevige familieomstandigheden maar had zijn werkzaamheden voor uw dossier aan een collega moeten overdragen. Erg fijn voor u dat u inmiddels wel geholpen bent. Wij hebben inmiddels maatregelen genomen door een nieuw klantsysteem met taken en signalering in te richten, waardoor dit niet meer zal gebeuren.