anoniem | Hypotheek
25-01-2018
- hij heeft een aantal goede adviezen gegeven die ons behoorlijk geld hebben bespaard
- het was een lastig traject in 3 fases met hypotheek verstrekker Hypotrust die de boel meerdere malen traineerde. Heel lastig voor de adviseur dus ook
- aan de andere kant heeft het gehele adviestraject meer dan een jaar geduurd waarbij we regelmatig aan de bel moesten trekken bij de adviseur omdat er geen voortgang was
- en de kosten waren hoog- in zijn geheel heeft het ca. 2500 euro gekost
Reactie van Top Quality Lifestyle B.V.:
Het lange traject is met name veroorzaakt door de vele fouten die bij Stater, het administratiekantoor van Hypotrust, werden gemaakt. Uiteindelijk heeft dit tot een formele klachtprocedure geleid en het is iedereen genoegzaam bekend hoe lang dit soort grote bedrijven voor dat proces nodig hebben. Het wordt bovendien met een enorme onverschilligheid ten aanzien van de consument uitgevoerd waardoor wij veel meer uren hebben moeten maken dan wij aan onze relatie hebben doorberekend. De kosten zijn hierdoor nog enorm binnen de perken gebleven.
Het terugbrengen van de enorme renteboete van € 19.000 naar € 2.800 is alleen door onze jarenlange ervaring en het gedetailleerd uitspitten van de hypotheekvoorwaarden tot stand kunnen komen.