Anoniem | Hypotheek
17-07-2013
Slechte communicatie
Wij balen enorm van de slechte communicatie die deHypotheker in Breda geeft naar haar klanten. Bij een 2e adviesgesprek moesten wij op de dag zelf voor de zekerheid bellen of de afspraak nog wel door ging ( we hadden er een slecht gevoel over al). Het bleek dat de adviseur op vakantie was en wij dus voor niks zouden komen omdat hij nog niks gedaan had. Daarna een hele reeks van dit soort gebeurtenissen. Slechte communicatie over wat ze precies aan het doen zijn, het niet op tijd doorgeven van onze gegevens bij de banken welke onze voorkeur hadden. Onprofessioneel aan de telefoon behandeld worden. Daarnaast de hele tijd het excuus gebruiken dat ze met minimale bezetting zijn vanwege de vakantie en het wat langer kan duren. Als klant had ik hier graag van te voren over ingelicht willen worden zodat ik eventueel door een andere hypotheekverstrekker geholpen kon worden. Wij gaan nu een klacht naar het hoofdkantoor sturen hierover en hopen op een ander kundig contactpersoon.
Bron: extern