V.H. | Verzekering
10-10-2018
Bij Aegon heb ik lang geleden, als kleine zelfstandige, een lijfrentepolis afgesloten, die inmiddels richting zijn uitkeringsdatum in augustus liep. Door Aegon werd ik sinds 2016 bestookt met brieven over deze einddatum en gepusht naar een wijziging van de lijfrente, maar mijn antwoorden werden niet verwerkt en zelfs genegeerd. Het feit, dat ik niet meer in Nederland, maar wel in Europa woon, maakte een en ander niet makkelijker.
Mijn verzekeringstussenpersoon heeft zijn portefeuille lang geleden overgedaan aan de adviseur. In januari heb ik de adviseur gevraagd het contact en de afwikkeling met Aegon verder op zich te nemen. Inmiddels is het oktober en is alles in prettig overleg met veel inzet en aanhoudendheid van het kantoor klaar en geregeld. Heel fijn.
Reactie van Oscar Prent Assurantiën BV:
Bedankt voor deze review. Wij weten als geen ander dat het soms nodig is om de verzekeringsnemer te helpen overzicht te krijgen in zijn of haar verzekeringsportefeuille. De diverse producten met de verschillende voorwaarden en dan de veranderende markt geven vaak veel onrust.
Met de juiste manier van communiceren en het bewandelen van de juiste paden weten wij vaak onze relaties te ontzorgen, dat maakt ons als tussenpersoon waardevol. Fijn om deze feedback dan ook te mogen ontvangen!