Ellen van Voorst | Hypotheek
13-06-2023
Vele stukken dubbel moeten aanleveren omdat niet 1 adviseur er mee ‘bezig’ was.
Heb het idee dat er eigenlijk niemand bezig was behalve ikzelf.
De nota zou wel betaald worden bij de notaris… waar wij toch niet heen moesten, vanwege verhoging bestaande hypotheek.
Zelf lezen ze de stukken niet die gestuurd worden.
Veel onduidelijk hier.
Veel te dure rekening voor deze onduidelijkheid.
Taxatie had ik zelf beter geregeld….
Ga niet meer hierheen, tenzij ik onduidelijk en onhandig geholpen wil worden.
Reactie van Aarendonk Advies:
Bedankt voor de review. We hebben elkaar inmiddels gesproken en zaken over en weer kunnen verduidelijken.
We zijn er van overtuigd dat dit alles te maken heeft gehad met de overname van Freek Hypotheek en de vertraging in de overdracht en conversie van gegevens. Iets waar wij helaas geen invloed op hebben gehad. Natuurlijk begrijpen we als geen ander, dat je gedurende zo’n traject het gevoel wilt hebben dat alles soepel verloopt en dat je volledig “ontzorgd” wilt worden. Dat je onduidelijkheid en onhandigheid hebt ervaren vinden we zelf enorm vervelend en past totaal niet in onze werkwijze.
Er is veelvuldig contact geweest met/door ons kantoor, juist om gewoon “door te kunnen” en het resultaat is nog steeds dat je geholpen bent met je financieringsverzoek en dat dit positief is afgerond. We hebben het ongemak proberen te compenseren met een financieel gebaar.