Frank | Verzekering
15-10-2020
Nadat door een schadegeval aan een verzekerd object en voldongen premieverhogingen de maandpremie van mijn verzekeringspakket fors gestegen was, wist mevrouw Cocx door enkele slimme verschuivingen binnen het pakket de maandpremie toch enigszins genormaliseerd(dus verlaagd)te krijgen.
Bovendien is het prettig als je assurantiekantoor van Peppen belt men jouw situatie, van hoe en waar je staat in verzekeringsland, direct bij de hand heeft. Dat geeft een aangenaam en persoonlijk gevoel. Een schadegeval is in de regel heel snel geregeld en dat verzacht de pijn enorm.
Assurantiekantoor van Peppen kan voor een ieder warm aanbevolen worden.
Reactie van Assurantiebedrijf van Peppen:
Dag Frank, dank voor je waardering. In verzekeringsland is veel gaande. We proberen zo pro-actief mogelijk te handelen en meestal lukt dat. Wanda constateerde een flinke verhoging en heeft jou gelukkig goed kunnen helpen en alsnog tegen lagere kosten en goede voorwaarden van dienst kunnen zijn. Wij zijn ook weer blij, zeker na jouw mooie review ! Wist je trouwens dat jouw eerste polis in 1985 werd gesloten via ons kantoor?