Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Wij hebben in februari 2021 waterschade gehad i.v.m. een kapot koppelstuk tussen twee leidingen. Hiervan melding gedaan bij Harsveld Verzekeringen. Vervolgens zijn de reparaties verholpen en via Aron en de verzekeringsmaatschappij alles adequaat opgelost. Kortom een tevreden klant van Harsveld Verzekeringen.
Na schade aan mijn aanrechtblad ben ik op zoek gegaan naar mijn polissen, waarin ik niet goed kon terugvinden of de schade gedekt was. Intussen had ik de schade al wel laten repareren. Na een kort telefoongesprek met Aron hebben we besloten een schadeformulier in te vullen en de schade in te dienen. Binnen 48 uur had ik een reactie binnen dat de schade gedekt was en het bedrag wordt overgemaakt. Topservice!
Schade aan de auto gemeld en er werd meteen op gereageerd door Aron. Hij gaf aan wat ik moest doen en de afwikkeling liep vlot en goed. Zeer tevreden over het verloop.
Harsveld verzekeringen heeft gezorgd voor een goede en snelle afhandeling van mijn autoschade. Dankzij de goede service kon ik direct terecht bij een schadespecialist en was alles top geregeld!
Door de stuifsneeuw van 9 februari 2021 was er een enorme schade aan mijn serre en dakramen ontstaan welke mede door vorst grote scheuren vertoonden. Met 1 telefoontje naar Aron Harsveld is alles direkt in gang gezet en nam de schade-expert van Dekra meteen kontakt met mij op. Binnen nowtime heeft de schade-expert de schade vastgesteld en is de schade-uitkering door Turien & Co. betaald.
Nu ben ik al vele jaren zeer tevreden klant bij Harsveld Verzekeringen maar dit overtrof zeker mijn verwachtingen.
Dit is waar je op hoopt als je met een grote schade zit en je prachtige huis uit elkaar ziet scheuren. Alles is zeer vakkundig hersteld en wij zijn uitermate tevreden.
Alle lof voor Aron, de schade-expert van Dekra en Turien & Co!
Zoals altijd is het weer perfect opgepakt door Aron. De schade is niet alleen binnen enkele dagen, maar ook volledig vergoed. Het is dan ook niet voor niks dat ik Aron bij al mijn (zakelijke) relaties aanbeveel.
Geeft heldere info en denkt mee in het gehele proces van keuze.
Heb met vertrouwen mijn verzekeringen door hem laten regelen.
Snelle en adequate reacties bij vragen.
Kortom: zeer goed
Kapot scherm van de iPhone perfect afgehandeld. Eén belletje naar Aron en ik kreeg een link in m'n mailbox om de schade af te handelen. De telefoon is thuis opgehaald en 2 dagen later was hij retour met een mooi nieuw scherm. Verder geen poespas, verzekeraar heeft de schade afhandelaar alles vergoed. Ik ben dik tevreden !!
Wij wonen kort in Alkmaar en het is fijn een goede verzekeringsadviseur in de buurt te hebben ofschoon afstand via e-mail ook geen probleem meer is. Wij zijn zeer blij met de afhandeling van de glasschade die we hadden. In twee dagen stond het geclaimde bedrag op de rekening uitgekeerd. Direct handelen vanuit Harsveld verzekeringen. Top!
Tijdens de februari storm is een groot deel van ons dak er afgewaaid. Wat een stress...Aron was s’avonds laat gewoon bereikbaar en heeft ons gerustgesteld. Aron heeft direct een schade inspecteur ingeschakeld. Toen er geen bedrijf beschikbaar was voor een nood reparatie, heeft Aron hier in bemiddeld bij zijn connecties. De nood reparatie is vakkundig uitgevoerd en recentelijk afgerond. De schade uitkering kwam zeer snel binnen. Zeer tevreden!!
Op advies van Aron toch maar voor de duurdere annuleringsverzekering gekozen i.v.m. het hoge bedrag dat gemoeid was met de totale reis. Door de corona crisis is de hele reis niet door gegaan en deels kwam dat niet in aanmerking voor teruggave . De verzekering dekte alle schade, zonder probleem. Toppie dus.
Aron geeft altijd goeie en snelle hulp en duidelijk advies, zowel als het gaat om nieuwe verzekeringen en aanpassingen, als wanneer we aanspraak moeten maken op één van onze verzekeringen.
Bijvoorbeeld bij onze stormschades; binnen een paar dagen is de gehele kwestie altijd helemaal afgehandeld en hebben we het geld terug op onze rekening.
Ik denk niet dat het nog beter kan!
Aron Harsveld is een uitstekende dienstverlener in alle verzekering facetten. Hij is heel klantvriendelijk
en daarnaast ook heel vakkundig. Een prima adviseur !!!
Aron heeft altijd ons uitstekend geholpen!! Ik adviseer iedereen eens bij hem langs te gaan, bij ons zijn de premies gedaald en hebben nu een echt goede adviseur.
Direct reactie op mijn schademelding (in het weekend!), de behandeling en zeer snelle afwikkeling is naar volle tevredenheid verlopen. Een tussenpersoon die er gewoon is als je 'm nodig hebt en uiterst kundig adviseert.
Vraag de adviseur of een bepaalde schade gedekt is door je verzekering en binnen n dag heb je je antwoord (altijd positief) en binnen n week is je schade afgehandel: top adviseur!!
De adviseur behandeld je aanvragen snel en zorgvuldig.
Geeft goed aan wat hij nodig heeft om alles netjes te kunnen behandelen.
Geeft duidelijke feedback en je weet waar je aan toe bent en alles wordt correct afgehandeld.
Na een storm schade zo top geholpen en adequate actie van de adviseur. Dat maakt dat ondanks dat je een schade hebt je je toch prettig en fijn voelt. Hij lost het meteen voor je op. Kan Harsveld verzekeringen aan iedereen aanbevelen. Scheelt je overigens ook een hoop in je maand premie. Dus een afspraak waard dit kost nog niets. Ik ben zeer tevreden.
Een man een man een woord een woord , Harsveld Verzekeringen staat voor een keurige en snelle adequate dienstverlening qua schadeafhandelingen in mij geval.
In onze woning hebben we in augustus waterschade opgelopen en direct de adviseur op de hoogte gesteld.Uiteraard heeft hij het heel snel geregeld.
Dank voor de service!!
ALTIJD BEREIKBAAR, GERICHT EN GOED ADVIES, SNELLE AFHANDELING, KOMT AFSPRAKEN NA, EN GAAT ERVOOR !!!!!!!
Dit is wat ik zocht en verwacht van mijn verzekerings tussenpersoon.
Na een lekkage in ons huis hadden was ons matras niet meer te gebruiken. Via de mail heb ik met de adviseur contact gehad en heb ik foto's opgestuurd van het matras en de lekkage. Zonder veel gedoe hebben we een mooie vergoeding gekregen! Erg fijn.
In september een waterschade agv hevige neerslag. Deze gemeld via de tp aan de maatschappij Aegon. In de afwikkeling is rekening gehouden met een eigen risico van 250 euro. Dit eigen risico is door de maatschappij ingehouden alszijnde 2e schade in eenzelfde kalenderjaar. Eerder dit jaar heb ik schade gehad echter deze nooit geclaimd maar wel aangemeld (kosten uiteindelijk vanwege lage bedrag zelf betaald). Door oplettendheid en alertheid van mijn tp wordt de waterschade alsnog als eerst schade beoordeeld waardoor het eigen risico van 250 euro niet aan de orde is. Wij zijn al 21 jaar verzekerd en hebben al > 15 jaar nooit wat gehad. Heel fijn dat wanneer je dan echt schade hebt dat het ook naar behoren wordt geregeld.
Hotel de Wereld & Restaurant O Mundo | Verzekering