AB | Hypotheek
27-06-2024
Ik lees gelukkig een hoop posittieve reviews en dat is goed om te zien. Persoonlijk was ik wat minder enthousiast en dat heeft niets met de uitkomst te maken maar ik hou gewoon niet van een half uur cijfertjes invullen achter een scherm en dan afwachten wat de computer tegen je zegt. ik vind een hypotheekgesprek toch iets anders. Meest storende vind ik dat als ze blijkbaar niets voor je kunnen betekenen ze je gaan aanbieden om je lopende verzekeringen te bekijken (begrijp ik, dat mag als ze eerst meedenken waarvoor ik kom). Dan een dag later gaat je telefoon over en is Finenzo weer aan de lijn: : "we hebben er naar gekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat er wellicht toch in uw specifieke situatie een mogelijkheid bestaat". Prima doet u maar een voorstel, maar dan moet er eerst een overeenkomst getekend worden waaruit duidelijk geen prestatieverplichting voor Finenzo voortvloeit tegen een alleraardigst uurtarief van 162,50, Wat denken ze zelf :-)
Reactie van Finenzo Zaanstad - Koog aan de Zaan:
Beste AB. Je bent hier op kantoor geweest voor een oriƫnterend gesprek. We hebben een inventarisatie gedaan van jouw situatie. Daarin hebben we aangegeven wat er speelt en dat jouw wens het geen makkelijke opgave is. Voor dit gesprek zijn geen kosten in rekening gebracht.
Na dat gesprek heeft de adviseur (op eigen initiatief) een onderzoek gedaan naar de haalbaarheid van jouw vraagstuk (omdat hij niet graag 'nee' verkoopt' en toch graag een oplossing wilde kunnen bieden) en jou telefonisch op de hoogte gebracht van de kans die hij heeft gevonden. Maar hij heeft ook aangegeven dat hij wel kosten in rekening gaat brengen vanaf het moment dat hij voor jou aan de slag gaat. Je hebt er zelf voor gekozen om dat niet te willen. En dat is uiteraard je goed recht. Maar ik hoop dat u begrijpt dat we niet 'voor niets' kunnen werken.
De andere reviews op de site zijn van mensen die wel onze dienstverlening hebben afgenomen en tevreden zijn met het eindresultaat.