Joop Siemers Consultancy | Pensioen
13-11-2015
Bij binnenkomst werd gevoel van "persoonlijke" aandacht onmiddellijk bevestigd. Ontvangen door een medewerkster en via het wat ouderwets ingericht totaal-kantoor geleid naar een moderne ingericht spreekkamer. Meekijken op het grote scherm op de muur, toegang tot systemen zoals ABP, mijn pensioenoverzicht etc maakten de sessie compleet. De persoonlijke aandacht bleek ook uit de benadering van de adviseur. Direct telefonisch contact zoeken met ABP leverde de ontbrekende informatie op. Een speciaal ontworpen/overzichtelijke tool, gaf na invulling een duidelijk beeld van de financiƩle toekomst qua pensioen(opbouw),verschillende inkomstenbronnen, de reguliere lasten van hypotheek en de daarbij behorende premies. Alhoewel 2 uren waren afgesproken, bleek na anderhalf uur het gesprek aan de verwachtingen te hebben voldaan. Dienovereenkomstig werd het tarief/factuur aangepast. Met tevreden gevoel werd het pand verlaten uiteraard icl. afschrift van de resultaten van het gesprek.