anoniem | Hypotheek
19-09-2024
Het eerste contact met de adviseur was prettig, in de vervolg gesprekken lijkt het er meer op dat hij weinig tijd voor je heeft, moeilijke vragen niet wilt beantwoorden en al vrij snel naar conclusies gaat terwijl een vertrouwensband opbouwen ook erg belangrijk is in zo'n proces. Daarnaast werkt het verzamelen van documenten niet erg prettig via het systeem en als er dan nieuwe documenten aangeleverd worden, weet je niet zeker of deze meegenomen worden in het advies en moet je alsnog alles zelf controleren. Als je geen standaard situatie hebt, zou ik zeker niet adviseren hiernaartoe te gaan, je merkt dat ze ingeregeld zijn op mensen in loondienst met geen bijzonderheden. En eigenlijk zou ik in alle gevallen niet aanraden hiernaartoe te gaan, de service is onvoldoende.
Reactie van De Hypotheker Venray:
Vervelend om te horen dat het vervolgcontact met de adviseur en het aanleveren van de stukken als niet prettig heeft ervaren. Wij proberen met ons online portaal het juist makkelijk te maken om stukken aan te leveren en duidelijkheid te geven over wat we nodig hebben. Helaas kunnen we niet persoonlijk naar je reageren omdat je je naam niet vermeld hebt bij de review.