Marc | Hypotheek
25-07-2020
had ook een 2 kunnen zijn. De reden is dat is dat wij erg vaak gevraagd werden om nieuwe gegevens op te sturen. In mijn beleving moet de hypotheekadviseur dit aan de voorkant gelijk kunnen zien en niet tijdens het traject. We zijn niet goed geïnformeerd wat we echt moesten opsturen en mn de tijdsplanning klopte niet. Om alles aan Corona te relateren is te gemakkelijk. Verder vind ik het jammer dat er niet echt een eigen kritisch moment genomen is. Ik heb verschillende momenten mijn gedachten geventileerd en toch wel erg vaak lag alles aan Corona of andere zaken. Nee, hypotheekvisie had op de hoogte moeten zijn welke stukken aangeleverd moeten worden op voorhand. Dat scheelt erg veel tijd.
Reactie van Hypotheek Visie Hilversum:
Beste Marc,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Tijdens het proces hebben we meerdere malen uitleg gegeven over de situatie. Alle documenten dienen met elkaar overeen te komen. Indien hier een verschil in zit, worden documenten door geldverstrekkers afgekeurd. Wij vragen bij het starten van de aanvraag de gebruikelijke documenten op. Tijdens het proces kan een geldverstrekker altijd aanvullende documenten opvragen, dit kunnen wij vooraf helaas niet inzien. De huidige drukte bij de geldverstrekkers zorgt voor langere doorlooptijden. We begrijpen dat deze situatie erg vervelend is en ervaren het dagelijks. De geldverstrekkers doen hun best om de tijdslijnen in te korten, echter is dat momenteel vanwege de Corona situatie nog niet het geval.
Met vriendelijke groet, Hypotheek Visie Hilversum