Ontevreden klant | Vermogen
16-04-2019
Ik vond het advies aan de matige kant en kreeg na een aantal dezelfde vragen in de e-mails de indruk dat er niet serieus naar de materie gekeken werd, de adviseur viel in de herhaling met zijn vragen. Ik heb toen ook besloten het advies te beindigen omdat ik het gevoel kreeg van tijd rekken. Nadat ik de factuur ontvangen had bleek mijn gevoel helaas te kloppen.
Een zeer matig advies en een factuur die niet in verhouding staat met de geleverde diensten.
Reactie van Kant Financieel Advies BV:
U heeft mij via mail diverse vragen gesteld. Voor één van de vragen was het mij niet geheel duidelijk hoe één en ander in elkaar stak. Door aanvullende vragen te stellen, is dit duidelijk geworden. Vervolgens heb ik u geadviseerd wat te doen. Door extra vragen te stellen duurt het adviestraject langer dan u had verwacht en begrijp ik "deels" uw gevoel. De overige vragen zijn correct beantwoord. Vanochtend heb ik u een mail gestuurd en een passend voorstel gedaan wat betreft mijn adviestijd. Daar heeft u positief op gereageerd. Ga ervan uit dat we dit advies dan uiteindelijk op een juiste wijze hebben afgerond.