Kay | Hypotheek
27-06-2022
de service is goed. persoonlijk e.d.
er zijn twee punten die beter zouden kunnen:
1. de doorlooptijd was erg lang. Dat komt door de geldverstrekker. hierdoor waren documenten verlopen op het moment van beoordeling. als deze doorlooptijden zo lang blijven dan zouden jullie daarop kunnen gaan anticiperen bij toekomstige aanvragen. door bijvoorbeeld te zorgen dat werkgeversverklaring, loonstrook, UWV e.d. enkele dagen vóór het indien ververst zijn. opdat je niet later weer vertraging oploopt.
2. wij kregen van een medewerker terugkoppeling dat er een probleem was met de aanvraag op vrijdagmiddag om 16.20. Die medewerker kon ons niet vertellen wat het probleem was of hoe we het konden oplossen. Dit is niet chique. Dat kan en moet echt beter. Of je zorgt dat iemand belt met een compleet verhaal of je belt niet en doet het na het weekend. Nu kregen we vlak voor het weekend te horen dat er een probleem is maar dat niet bekend is hoe/wanneer het is opgelost. Vervolgens moet je namelijk 2 dagen wachten voor meer informatie. Dan hoor je dat liever pas ná het weekend.