FT | Verzekering
12-02-2021
Niet meedenkend en tegemoetkomend maar gelijk de schijn opwekken dat zaken niet verzekerd zijn en beroepen op algemene abstracte uitsluitingsronden terwijl gekeken zou moeten worden naar mogelijkheden. Er werd tevens lacherig gedaan door de medewerkerster wat mij stoorde.
Voel mij als jaren trouw betalende klant niet serieus genomen als het erop aankomt.
Reactie van Poliservice landelijk:
Best F.T.,
Ik begrijp dat u het gesprek als niet prettig hebt ervaren. Ik herken ons hier niet in en daarom vindt ik het extra vervelend om dit te lezen.
Met een lekkage schade is het de vraag waar dit ontstaat en daar is in uw geval aanvullende inspectie voor nodig.
We proberen u zo goed mogelijk van informatie te voorzien en uw belangen te dienen. De eindbeoordeling van uw claim gebeurt uiteindelijk door de verzekeringsmaatschappij. Zodra de gevraagde inspectie heeft plaatsgevonden hopen we dat er meer duidelijk wordt zodat uw claim juist wordt afgehandeld.
Uiteraard zullen we u ervaring intern bespreken en dank ik u voor de terugkoppeling.