Anoniem | Hypotheek
12-11-2011
Kraakhelder, duidelijk, VISIE, kundig, energiek
Ik was toe aan een orienterend gesprek voor de aanschaf van mijn eerste woning. Ook al ben ik hier pas 6 maanden vanaf nu, op zijn vroegst aan toe, ervaarde ik een VIP+ behandeling in het bezoek van ***** bij mij aan huis.
Met tomeloos enthousiasme en positieve energie liet hij zien hoe snel hij kon schakelen tussen zich inleven in mijn situatie en direct scenario's op papier zetten in een begrijpelijke taal, terwijl ik ondertussen een stoomcursus hypotheek en financiering absorbeerde.
In mijn werk houd ik me veel bezig met NPS (Netto Promotor Score). Een klanttevredenheid graadmeter waarbij het streven is om een 9 of hoger te scoren bij je klanten zodat je clientele zelf met mond-op-mond reclame jouw business promoot. Die klanten noem je superpromotors.
***** heeft aan mij een superpromotor overgehouden en ik zal ***** dan ook direct bellen als ik concretere stappen ga maken.
Groet,
Pepijn Nabbe
Bron: extern