Anoniem | Hypotheek
05-05-2018
Pluspunten: tijdens het eerste gesprek en adviesgesprek prettig contact met de adviseur, goede toelichting over het afsluiten van hypotheken en verschillende mogelijkheden.
Minpunten: de hypotheekadviseur is nog niet zo ervaren, een 'standaard' hypotheek afsluiten lukt hem waarschijnlijk zonder moeite. Echter bij aanvullende leningen als energiebesparende maatregelen is er slechte en moeizame communicatie en wordt niet goed naar de klant overgebracht op welke manier de geldverstrekker bepaalde stukken ingevuld en aangeleverd wil zien. Bij het uiten van kritiek op de gang van zaken reageert de hypotheekadviseur emotioneel, aanvallend op de persoon en onprofessioneel. Helaas hangt er voor de klant nogal veel af van het verkrijgen van een hypotheek en is goede communicatie en begeleiding daarin een absolute voorwaarde.
Reactie van SNS Den Helder:
Beste anoniem,
Allereerst hartelijk dank voor je review. Wij van SNS Den Helder betreuren het dat je niet helemaal tevreden bent en zouden je graag uitnodigen voor een evaluatie.
Helaas kunnen we dat niet rechtstreeks omdat je geen gegevens hebt ingevuld. Bij deze alsnog het verzoek om contact met ons op te nemen op het bij jou bekende telefoonnummer. We maken dan graag een afspraak.
Met vriendelijke groet, SNS Bank Den Helder